2010

Årets nyårslöften?
Jag hade massa som vanligt..men följde dom inte speciellt bra.

Årets datum?
Hmm, jag vet faktikst inte. Blir lite rädd, för jag kommer inte ihåg alls mycket grejer........ (!)

Årets ekonomi?
Den har varit bra ngr dagar. Sen flyger dom iväg någonstanns. Kommer inte ihåg vart..

Årets köp?
vet inte? ååh va jobbigt.. JO, HSN!! (min bil)

Årets humör? 
Det har varit ett lyckligt år.. men jag är som en bergochdahlbana, så lite så har det varit.

Årets hälsa?
Alltså blir så besviken på mig själv.. Ska aldrig låta det gå såhär långt igen ;)

Årets glädjeämne?
Familjen & vänner..

Årets musik?
Det mesta faktikst..

Årets tvprogram?
Så mycket bättre såklart. Mysprogram

Årets film?
twilight eclipse, dear john, letters to juliet.. åh massa mer.

Årets vän?
Familjen, Elly, Jojo & Kärv

Årets kärlek?
Min älskade johna!

Årets hatobjekt?
hatade vet jag inte...

Årets hunk?
hmm, han i rihannas musikvideo "russian roulette". O sen är ju alltid johnny min lilla hunk ;)

Årets saknade?
Ida

Årets nya bekantskaper?
Träffade mycket härliga grabbar o en tjej i Västerås.

Årets utlansdresa?
Jag åkte ju till Litauen med skolan för inte så länge sen.

Årets roadtripp?
Karlstad med elly, lätt! Vi for runt lite över allt efter jag köpt hsn :)

Årets lärdom?
Att bara lita på någon till 99%..

Årets slöseri?
äta ute... onödigt när mammi gör så underbart god mat..

Årets miss? 
Säger som Matti: cypernresan..  

Årets sämsta?
alla ljug.. & att Ida lämnade oss..

Årets önskan?
Att en liten dakota skulle kommit till världen.. Men 2011 är hennes år.

Årets födelsedag?
Min egna var ju såklart asaballa skoj.

Årets fest?
Måste varit när jag och elly hade våran egna lilla förfest.. Skrattade ihjäl mig..  Och relaxen med Elly.... Fyfan..!

Förväntningar av 2011:
Har inga speciella... Studenten är vell isf den största förväntningen :)
2010-12-30 @ 16:21:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback