så mycket bättre när vi är tillsammans...

Hej kära vänner. Jag och johna går runt och julmyser. När jag kom hem från jobbet var jag förbannat grining och hungrig, men efter lite chilibiffar och en powenapp blev det andra tag minsann. Jag o johna städade hela huset! Inte dåligt. Det va en rejäl disk som hade hoppats på att bli uppdiskad av ngn utav oss. Slutade med att johnny gjorde de, såklart :)Sen åkte vi hem till älåkra och myste framför tv:n. O nu sitter jag här framför datan o har precis öppnat en burk cola (!)och älsklingen fixar med sin nya förstärkare.
Vilken mysig liten kväll det har varit och jobbat med syster har jag också gjort idag = en hel bra dag.
Imorgon är det julfrukost hemma hos sis, läärs & tindra. MYYYS.

Nu tänkte faktikst jag skriva ner mina nyårslöften på ett papper. Mycket skönare o ha dom där! GOD JUL
2010-12-23 @ 23:50:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elly

Mys-pellar! :) God jul!

2010-12-24 @ 14:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback